luni, 27 februarie 2017

Bucurii de februarie

      

           Luna asta e mai scurta și parca a trecut ca o clipa dar asta nu înseamnă ca n-au fost și momente frumoase...ca de de-alea neplăcute nu vrem sa ne amintim.

Inca din prima zi...răsfăț culinar...nu e făcută de mine,ci de o mătușă.



       Pe 7 a fost ziua de naștere a uneia dintre prietenele mele,Alice, care mi-e și vecina  si cu care ma vad dimineața la "cafea"(de fapt bem cappucino,ca ei ii face rău cafeaua).Desigur,nu m-am dus la ea cu mana goala si i-am dus printre altele o vaza de flori din ceramica asa cum ii place ei iar eu m-am bucurat ca am nimerit.Alice cred ca-mi poarta noroc pentru ca am rugat-o sa meargă cu mine sa rezolvam câteva probleme si mi-a mers bine.

       Am fost într-un week-end la ai mei pentru ca i-a făcut bunicii pomana de 40 de zile si m-am bucurat tare mult ca am avut timp sa mai stau la povesti cu sora mea...doar eu cu ea,ca pe vremuri...nu s-a mai întâmplat de mult timp asta si cred ca ne-a prins bine amândurora.

      De altfel eu am primit un platou fain de la ea,si eu i-am cumpărat câte ceva nepoțelei mele care-i foarte dezinvolta la cumpărături si-si dorește...farduri.😃(la aproape 4 ani)Si eu mi-am luat câteva lucruri plus stickere fluturi pentru Vivi.






      Pentru ai mei copii a fost un moment deosebit deoarece am mers cu trenul.Avem foarte rar aceasta ocazie. Si uite asa,din gara de la Ploiești mi-am cumpărat...cărți. Daca le-am găsit la promoție,nah...nu puteam sa le las acolo.😊

        Mama ne-a făcut si plăcintă cu mere si ruladă cu banane pentru acasă.😋A,si sarmale in frunză de viță. Si i-am făcut jocul nepotelei mele...am mers la coaforul ei.😃



Mi-am făcut stocul de la Lidl...pam-pam.




Am trecut iarăși pe la muzeu,sa-mi vad prietena si i-am dus un dar fără sa știu ca-n ziua aceea e născut fiul ei...bărbat in toată regula,medic la București.




   Nea Ilie Dragan mi-a trimis câteva mărțișoare dar si materiale sa fac si eu.





    O alta prietena,Cristina Teodosescu,mi-a făcut ciorapi...si mi i-a dat cadou.



    Am reușit sa trimit si mărțișoare făcute de noi...ca acesta...


        Am fost invitați la un party mai restrâns de Dragobete.

2 comentarii:

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...