vineri, 24 februarie 2017

Cum a fost de Dragobete

   
            Când am fost invitați la Ceaiul de la ora 5,ținut la Căminul Cultural de la noi din sat.
Au fost momente artistice(da,și soțul a prestat la chitara),și consiliere cosmetica și consiliere psihologica(momente scurte,va dați seama!) și tombola,degustare de prăjituri de casa 😋 și desigur,ceai.

















Si atât...cică "Dragobetele sărută fetele"...la mine nu s-a întâmplat,nici măcar o îmbrățișare...deocamdată...ca Dragobetele meu cică e într-o pasa proasta...cam lunga pasa asta dar încă mai am răbdare,Slava Domnului.💔😉

2 comentarii:

  1. ce activitate interesantă ! ce frumos a fost organizat totul! mă bucur că am reuşit să văd şi eu aceste fotografii din timpul întâlnirii !
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru vizita!
      A,uite acum mi-am amintit ca organizatoarea a propus sa ne întâlnim mereu pe 24 ale lunii...ca la o șezătoare.

      Ștergere

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...