luni, 13 noiembrie 2017

Citate favorite(22) - Eria



          Eria există și nu există...o carte cutremurătoare...care te ține cu sufletul la gură dar și te zgâlțâie din toate mădularele.Nu știu ce să pun ca și citat să nu sperii cititorul dar o recomand.
         Iată,totuși începutul care e mai...„blând”...

                                                 Eria vol.1: Dezvaluiri - Gabrielle Guvenel

„Există în viață lucruri pe care nu le uiți niciodată. Așa cum am pățit eu cu visul portocaliu. Ciudățenia aia în care zburam îmbrăcată în portocaliu, deasupra unei piețe portocalii cu tarabe portocalii la care se vindeau portocale. Ciudățenia în care,de mine, ca să poată zbura și el, îl legasem pe frate-miu cu o sfoară portocalie, îmbrăcat din cap până-n picioare în portocaliu. Sau cum a fost momentul din Pădurea Făgetului, locul în care am simțit pentru prima oară cum un copac îmi întoarce îmbrățișarea cu înțelegere, căldură, compasiune, protecție, iubire. Mă cheamă Eria Pop și tot așa nu pot uita nici cum la 17 ani mi-am șters pentru ultima oară lacrimile.”

Cartea mi s-a parut de la inceput, a fi foarte catchy si intriganta. (...) Plotul se bazeaza in mare parte pe tragedia de la Colectiv, ceea ce mi s-a parut o idee foarte buna dar si riscant de abordat.(...) Se poate considera un roman cu elemente politiste, crime, suspans, teme religioase si, putin filosofic. (...) Il recomand tuturor celor care cauta ceva in genul dark fantasy, original si foarte usor de parcurs. Criatina Boncea, autor Octopussy 

4 comentarii:

  1. interesant subiect are cartea !!! nu m-a speriat ci m-a atras !
    felicitări pentru postare !
    o seară plăcută îţi doresc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are pasaje greu de digerat...lectură plăcută!Acm caut volumul 2.
      Mulțumesc!

      Ștergere
  2. Multumesc de recomandare, Gianina. Banuiam ca o sa apara ceva legat de acest subiect. Era inevitabil. Acum stim si noi! E un subiect chiar cutremurator.
    Un weekend placut si linistit!

    RăspundețiȘtergere

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...