joi, 8 februarie 2018

Haideți să fim MAGICI!




          Susțin MagicHOME în finala Campionatului de Bine



Vizual CB 1





      Ce este Campionatul de Bine?Este o competiție pentru strângerea de donații adresată ONG-urilor din România, care urmărește să transforme organizațiile în fundraiseri, în vederea atragerii de donații. La finalul Campionatului de Bine vor fi recompensate primele 3 proiecte în funcție de numărul donațiilor atrase și al numărului de donatori distincți. Premiile constau în dublarea sumei strânse pe toată perioada Campionatului, în limita a 5.000 Euro pentru fiecare proiect câștigător.

       Bursa Binelui este singura platformă online care permite donațiile fără comisioane, încurajând astfel donatorii care vor să participe cu sume mici (5, 10 lei) la susținerea financiară a unei cauze. Suma minimă care poate fi donată este de 5 lei. Toată tranzacția este 100% securizată și nu se percepe niciun fel de comision.

       Eu am ales să susțin MagicHOME pentru că mi se pare dureros ce se întâmplă cu viețile copiilor „atinși” de afecțiuni grave și ar fi timpul să renunțăm la sintagma „mie nu mi se poate întâmpla” și să ne gândim cât contează pentru ei și familiile lor să poată trece împreună peste aceste trăiri și nu separați de nevoi.Cui donez?Asociației MagiCAMP care se străduia de câțiva ani să-i ajute să treacă peste aceste suferințe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...