joi, 16 februarie 2017

World Read Aloud Day


       Pana anul acesta n-am băgat de seama ca exista o Zi Internationala a Cititului cu Voce tare asa ca anul acesta,am participat sărbătorirea acestei zilei alături de alti copii.Evenimentul a fost găzduit de Biblioteca Județeană I.H.Radulescu din Târgoviște.             Eu oricum citesc cu voce tare anumite cărți(mai ales pentru copii) și mai ales piticului meu i-am recomandat ca sa se poate exprima mai ușor. Ca ne îmbogățim și vocabularul și imaginația citind cărți,nu mai zic,plus diferite emoții pe care ni le stârnesc.

                       Fotografia postată de Biblioteca Judeteana Ion Heliade Radulescu Dambovita.

       La eveniment au luat parte elevi de la doua școli și un liceu,un preot,actrița Camelia Varga de la Teatrul Bulandra,responsabilul cultural al Consiliului Județean,profesoare,însoțitoare,bibliotecare,d-na director a bibliotecii și eu(am zis și eu ca nu ma încadrez in niciuna din categoriile de mai sus 😊...încă ).



                                                                                                Emoții

Textul pe care l-am citit eu :


In încheiere,fiecare am scris o părere,un gând,pe niște cărticele mici ce au fost lipite pe cartea cea mare de pe flipchart.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...