sâmbătă, 18 februarie 2017

Mega Image te invita la concurs!



                Primesc mail-uri fel de fel,pe unele le vizionez in trecere,la unele zăbovesc mai mult.Asa,zilele trecute,mi-a atras atenția unul primit de la Mega Image.Nu,nu e o reclama,m-am abonat la newsletter-ul mai multor supermarket-uri,sa vad și eu la timp ce mai apare pana ajung la vreunul din ele.#Foodsie găzduiește acest concurs apetisant...adică dacă-ti place și sa gătești și sa fotografiezi ce ai gătit,ești la concursul potrivit. Nah,ca vorbesc și-n rime. Asadar,concursul are trei etape,iar o etapa tine 4 săptămâni. Partea proasta e ca din 17 februarie a început ultima etapa,dar asta nu înseamnă ca nu putem participa.Ma bate și pe mine un gând dar sunt asa... contra cronometru și stresata pana la jumătatea lui martie.
         O etapa consta in trei provocări: una de cooking,una de plating și una de fotografie culinara.Juriul este format din :Adi Hadean,Alexandru Iacob și Andie.Premii: va las sa descoperiți aici.Succes!

                                   Fotografia postată de MEGA IMAGE.

2 comentarii:

  1. Mult succes, draga Gianina!
    Poate reusesti sa partici, ca vorba aia, masa tot trebuie pregatita!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,poate...trebuie și pozata...asta dacă nu dispare repede,hi,hi.

      Ștergere

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...