joi, 2 februarie 2017

Donează și câștigă



      De ceva timp,nici nu prea contează de când,sunt abonata la site-ul Noriel iar zilele trecute,am primit un mail care mi-a captat atenția mai mult decât de obicei.Ei au pus la cale Campania Donează o jucărie și câștigă .Știți că ai noștri copilași cam au o sumă de jucării,iar unele stau uitate într-un colt/loc.Exista însă și copilași care doar râvnesc la câte o jucărie,și nu o pot avea.Asa ca,intre 07 februarie și 30 aprilie a.c.,putem duce o jucărie în cel mai apropiat magazin Noriel,și primim un formular pe baza căreia ni se trimite on-line un voucher de 10 lei pe care-l putem folosi achiziționând ce ne dorim din acest magazin.

                       

     Eu spun că e un gest fain si mă străduiesc sa particip și eu deși cel mai apropiat magazin de mine este la 60 km depărtare. Deci începem să mai triem în camera copiilor?Pe site găsiți detaliile campaniei cât și locațiile magazinelor din toată țara.
A,si am uitat sa spun ca aceasta postare am făcut-o din propria inițiativă nu ca ar fi plătită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...