sâmbătă, 4 februarie 2017

Cartea de la ora 5



         Asa se numea proiectul virtual a lui Dan Mihăilescu. Il știu pe Mihăilescu de mult timp,și-i urmăream recomandările din fiecare dimineață de la Protv .Nu știu de ce a renunțat la televiziuni dar spre rușinea mea,n-am știut de acest proiect al dumnealui.Din păcate,exact la un an de la lansarea acestui proiect,D-nul Mihăilescu renunță la el...zice ca nu mai poate tine ritmul cu societatea de azi.Chiar îmi pare rău. Azi,însă,vreau sa fac o recomandare și către un articol din acest proiect : Sase cărți pentru copii mai mari sau mai mici.


                         pexels-photo-160191

2 comentarii:

  1. Lnteresanta selectia d-nului Mihailescu. Nepotelul meu nu stie sa citeasca in limba romana, dar am sa caut cartile sa vad daca se potrivesc varstei lui.
    Multumesc pentru link!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu plăcere!
      Micul meu a primit de la Mosu' o carte în clasa pregătitoare si ti-o recomand pentru începători.
      http://edituraarslibri.ro/învățământ-primar/clasa-pregătitoare/magia-pove-tilor-prima-mea-carte-de-lectura.html
      Poate ii va fi de folos și asta http://edituraarslibri.ro/invatamant-primar/clasa-pregatitoare/alfabetul-trengarel-clasa-pregatitoare.html

      Ștergere

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...