marți, 23 august 2016

Meloman pentru o zi



2 comentarii:

  1. http://www.instructables.com/contest/clay2016/
    Gianina, pe acest link este un concurs, cumva in domeniul tau. Am facut si eu cateva tutoriale pe acest site. Si sigur o sa incerc si eu ceva aici, dar pentru tine chiar se potriveste. Trebuie sa te inscrii pe site-ul lor cu mail si o parola, ca sa poti posta. Sa te uiti, poate ti se pare interesant!
    Pupici!
    Mi-a placut melodia!!! Mirosul de lavanda este unul din preferate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,Suzana!Sa vad daca reusesc ceva ca la noi procesul de productie e mai indelungat.
      Ma bucur ca ti-a placut melodia!Eu visez la o plantatie cu lavanda.

      Ștergere

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...