marți, 30 august 2016

Bucurii de august(1) - Bucuriile unui pui de...om


        ...la care am fost prezenta și la care am contribuit și eu...prima ieșire la/pe munte a ei cu tot ce presupune asta. 

Primul meu urcuș

 Si ma joc cu verișorul meu...cip cirip,cirip,cirip...zbrrrrr



Selfie 

                                                                    Uraaaa!


                                        Ce copilaș drăgălaș!

                             Gianiiii,uite un cățel...pot sa pun mana pe el?

                                  Ia uiteeee câte vaci!ma bucuuur!


                      Si mătușica m-a dus în brate de câte ori oboseam.
                                                         
                                                            M-am pitit în hamac.

                             Si am văzut primul meu foc de tabără...cântece și veselie.

                                     O peșteră...ce ciudățenie!

Si am văzut și dinozaurii.



2 comentarii:

  1. Ce frumooooos <3!!! :D O adevarata bucurie. Am avut si eu o scurta iesire la munte in iulie (dar doar cat sa il salut un pic :P). Sa va bucurati mereu de asemenea calatorii frumoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim!Inca aștept sa ne bucuram împreună de munte sa știi...măcar pana la noi sa vii.

      Ștergere

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...