duminică, 19 iunie 2016

Reflexii in oglindă(21)

7 comentarii:

  1. Ce reflexii! Parcă sunt niște perle!

    Duminică plăcută, Gianina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi,hi,sunt doar luminile din tavan.
      Multumesc,Zina,chiar a fost!

      Ștergere
  2. Ce spirit de observatie ai avut cu aceasta reflexie!
    Bravo!
    O duminica minunata, draga Gianina si o saptamana usoara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Suzana,sa stii ca eu abia acasa am vazut ce a iesit....m-am grabit sa pozez scrisoarea lui Carol I.
      Uite aici despre eveniment:https://www.facebook.com/gianina.porojan/media_set?set=a.1118379568184551.1073741929.100000375557358&type=3&pnref=story
      Multumesc!Saptamana frumoasa si tie!

      Ștergere
  3. Placuta alegerea ta!
    Multe salutari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos ,felicitari!
    Placuta alegerea ta!
    Multe salutari!

    RăspundețiȘtergere

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...