vineri, 13 martie 2015

Tu, ce fel de turist esti?

        

        Notiunea de turist mi-am insusit-o inca din copilarie cand am plecat,de mica,cu parintii in concendii...in tara,ce-i drept...peste hotare niciodata.Nici macar la ora actuala nu am iesit din perimetrul Romaniei.Ceea ce nu inseamna ca nu mi-a placut sa calatoresc cu degetul pe harta,prin intermediul cartilor,visand cu ochii deschisi.Mai ales acum cand informatia a capatat o alta forma si amploare decat acum 25-30 de ani.

        Si tot existand atatea informatii,exista si foarte multe oferte,in functie de ceea ce vrea omul sa faca,caci da,exista mai multe feluri de turisti.Azi ma gandesc la Asia.

                                       bali5

        Pe mine,personal,aceasta zona a lumii ma bucura,ma face s-o admir,sa-mi doresc sa o cunosc cu tot ce inseamna ea,dar ma face si sa ma tem,sa ma simt nesigura...probabil din cauza necunoscutului si a multor legende ce exista.

       Nu stiu cat de mult costa o aventura pe acest continent,probabil mai mult decat imi pot imagina si decat imi pot permite vreodata dar  stiu ca oamenii care ajung acolo au diverse tinte.

       Turistul spiritualist isi doreste sa mearga intr-o calatorie spirituala ce va avea ca destinatie finala Tibetul,sa poata cunoaste stilul de viata de acolo si invataturile calugarilor,sa mediteze,sa fie in contact direct si profund cu natura,si de ce nu,sa cunoasca locuitorii si obiceiurile lor.

                                         
                                                           sursa: www.savetibet.fr

       Turistul citit si curios isi doreste sa vada China sau Japonia pentru obiectivele turistice ,sa cunoasca traditiile si istoria acestor tari,dar si gastronomia specifica.

                                
                                                   www.romaniajaponia.ro


       Turistul culinar poate calatori special doar pentru partea gastronomica ,sa se informeze dar si sa invete,acolo,pe loc.
                                       Imagini pentru Asia culinara
                                                                   gustos.ro

      Turistul "obisnuit" ce vine sa stea la un hotel,sa se relaxeze in apele oceanului,gustand din preparatele specifice si ascultand muzica locala.
                                          bali3

      Turistul alpinist ce cauta fara doar si poate sa cunoasca partea montana,si sa cucereasca varfurile semete ale Himalaiei si nu numai.astfel isi testeaza propriile limite si traieste niste experiente unice si senzationale.

                              
                                                        www.bihon.ro

      Si cred ca mai e un fel de turist ce vine ca intr-un schimb de experienta,sa cunoasca industriile acestor tari asiatice,sa invete intr-un workshop si sa aplice apoi in tara de unde provin.
 Voi din ce categorie faceti parte?Eu,una,ma regasesc in mai multe.


                                                logo_CND_patrat

Si,indiferent de categorie,CND Turism ne pune la dispozitie diverse oferte de vacanta si puteti alege intre mai multe oferte de circuite.


Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2015.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...