joi, 19 martie 2015

Destinatia pentru o vacanta de vis a unei familii...




          ...iubitoare de natura,drumetii si munte si cu doi copii intre 6 si 12 ani  este o Vacanta la Brasov mai exact la Complexul Turistic 3 Stejari .

                           
                                      Stejarii

            Din dorinta evenimentelor perfecte as alege aceasta locatie pentru ca ofera cazare aproape de Brasov,complexul fiind alcatuit dintr-o pensiune de 4 stele cu 55 de locuri de cazare,restaurant si terasa in curtea interioara,parcare,loc de joaca pentru copii dar si un teren de sport plus doi ponei pusi la dispozitia celor mici.

                              tur-virtual-hotel-complex-turistic-stejarii-brasov-011

           Locatia este situata intr-o zona montana dar accesibila fiind foarte aproape de DN1.
Si pentru ca as vrea sa petrec o saptamana cu familia,as alege o camera dubla pentru ca toate camerele sunt dotate cu :baie proprie,balcon,incalzire centrala,minibar,telefon,tv,internet si uscator de par.Tarifele pentru o noapte de cazare  includ cazare si mic dejun. Check-in se face la ora 14.00, iar check-out la 12.00.

                            tur-virtual-hotel-complex-turistic-stejarii-brasov-095

         As lua masa in fiecare zi pe terasa pentru ca vreau sa respiram aer curat si sa admir peisajul...in zilele insorite...cand ploua putem sta in restaurant.Am auzit ca meniul este delicios datorita bucatarilor priceputi de aici.

                            tur-virtual-hotel-complex-turistic-stejarii-brasov-036

          Prima zi as rezerva-o pentru Aventura Park din Brasov desi noi mai avem experienta,nu refuzam niciodata o astfel de distractie dar si o saritura cu parapanta la Bunloc ar incheia o zi perfecta.
                           Parc Aventura

          A doua zi as vrea sa mergem in drumetie la Canionul Sapte Scari (desi l-am vazut de mai multe multe,il redescopar de fiecare data) si la Pestera de gheata,sa ne bucuram de frumusetile naturii in forma cea mai pura.Si apoi buna-i apa de izvor!

                           Canionul 7 scari

          A treia zi merge sa o petrecem la Gradina Zoologica din Brasov,Smile Aqua Park si Paradisul Acvatic pentru relaxare dupa o zi de efort.

                          Smile Aqua Park


          In a patra zi planuiesc vizitarea Brasovului pe care-l iubesc si de care mi-e dor si desigur nu omit o vizita la Biserica Neagra.Poate prindem si-un concert de orga,asa cum am vazut eu in studentie.

                      Biserica Neagra

       A cincea zi este destinata vizitei Castelului Bran si Bisericii Fortificate din Prejmer...nu le-am vizitat niciodata.

                      Biserica Fortificata Prejmer

       Iar a sasea zi merita petrecuta la Cetatea Rasnov dar mai ales Dino Park unde baiatului nostru iii va placea de minune.(ati ghicit,ii plac mult dinozaurii)Asta vara am zarit un dinozaur prin padure in timp ce urcam spre Cetate si asa mi-am dat seama ca pregatesc o surpriza de proportii....uriase.

                    dinopark

          Ultima zi se incheie,sunt convinsa,cu un foc de tabara si un protap organizate de gazde.Nu inainte de a testa poneii dragalasi.Pentru cine nu vrea sa viziteze sau sa faca sporturi extreme,poate petrece si la pensiune,profitand de facilitatile oferite.


Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2015.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...