miercuri, 18 februarie 2015

La multi ani de Anul Nou...

       








              Anul Nou Chinezesc ce se sarbatoreste azi ,mai precis la ora 18,in China era 00.00,prin inaltarea de lampioane(zice-se ca poarta noroc),moment in care fiecare isi pune o dorinta.
Cu aceasta ocazie restaurantul Wu Xing(primul restaurant chinezesc cu livrare din Bucureşti),s-a gandit sa ofere cate un lampion la fiecare comanda efectuata si sa organizeze un concurs pentru cei care se fotografiaza inaltand lampionul.

            Ei,si sa nu credeti ca nu mi-am pus si eu o dorinta de fapt imi doresc sa fim sanatosi ca si-n acest an sa calatorim macar pe cat am calatorit anul trecut.Asta insemnand cunoasterea unor locuri noi si a unor oameni.

            Voi v-ati pus o dorinta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...