luni, 3 noiembrie 2014

Trafic intens pe Strada Fictiunii



     
                                   sigla ALL



             Unde se afla Strada Fictiunii?La Editura All,este numele unei intregi colectii alcatuita din patru sectiuni:Clasic,Contemporan,Crime si Bestseller iar anul acesta s-a adaugat Lista lui Alex.Stefanescu
   
Banner Lista lui Alex. Stefanescu
                       


              "Aducându-i un omagiu lui Jane Austen în acest „remix“ al celebrului roman Rațiune și simțire, Abby McDonald ne oferă o versiune contemporană, condimentată cu mult umor, a luptei dintre reținere și spontaneitate, dintre stăpânirea de sine a unei firi chibzuite și furtuna emoțională în care se lasă antrenat un temperament ce nu cunoaște altă lege decât pasiunea. " - "Jane Austen la Hollywood "de Abby McDonald din Sectiunea Bestseller a fost prima ce mi-a atras atentia pe partea dreapta a Strazii Fictiunii.Plimbarea mea continua si m-am oprit la Cina in Paradis a lui Ben Bennet 
   
Când eram mic, visam să cunosc într-o zi dragostea adevărată. Din visul acesta s-a născut apoi o carieră de vis. Toate romanele mele sunt despre marea dragoste – cum e să o găsești, să o pierzi, ce amestec au spiritele divine în toate astea și ce putem face chiar noi ca să fim fericiți. Pentru că da, putem să fim fericiți.“ (Ben Bennett) 

               Dar nu raman mult la cina si cobor in strada luminata de luna ca un mare reflector...in aceasta lumina am vazut zecile de carti noi,cu hartia alba pe care sareau literele proaspat imprimate ce te invita in lumea lor.Poti sa pasesti pe drumul principal si sa cunosti personajele de toate categoriile,cu diverse abilitati,veniti din diferite locuri si sa ramai la literatura contemporana,clasica,romana sau universala sau poti sa te abati sa cercetezi alaturi de eroii din literatura politista.Trebuie sa fii cu bagare de seama.

Pentru ca nu vreau sa fiu "Disparut(a) fara urma" am preferat "Intoarcerea" pentru o "Intalnire cu viata" si pentru ca e "Timpul iubirilor perfecte".


                                                <strong>TIMPUL IUBIRILOR PERFECTE</strong>



Si asezandu-ma la umbra unui tei,o adiere rece mi-a ravasit zulufii,gandindu-ma indata la "Kamceatka".

                                                <strong>KAMCEATKA</strong>

La picioarele mele s-a oprit un bilet: "P.S.Te iubesc"

                                                <strong>P.S. TE IUBESC</strong>

 Ma ridic si o iau la fuga,urc treptele si intru in casa iar pe masa gasesc "Nepovestitele trairi ale templierilor romani" si cu filele deschise "Bucurati-va de viata!"

                                                    <strong>BUCURAŢI-VĂ DE VIAŢĂ!</strong>

                   Pentru ca nu-mi place "Insomnia",va doresc vise placute si va las "Cartea Norilor"

                                                    <strong>CARTEA NORILOR</strong>
                                      Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...