miercuri, 22 octombrie 2014

Adrenalina la Straja

                 


            N-am fost niciodata la Straja,cu atat mai putin la Vila Alpin dar am auzit numai laude mai ales de la un prieten din blogosfera,de la Daniel.Vazandu-i pozele,l-am invidiat ca a ajuns intr-o tura la munte,eu fiind pasionata de drumetii,dar m-a facut si curioasa asupra locului.

            Este foarte fain sa mergi cu familia,este ideal,dar la fel de bine poti merge si-n gasca mai mare.Astfel am aflat ca la Straja a mai aparut o atractie turistica...Parcul de Aventura.Nu stiu cum e,decat imi pot imagina din poze,dar stiu ce am trait eu cand am parcurs unul asemanator.



            In 2011,am fost monitor la mai multe tabere intr-o locatie aproape de Muntii Leaota,si cum una din activitati era parcurgerea unui Parc de aventura,n-am putut rata ocazia de a-l incerca,eu nu pot sta deoparte cand e vorba de activitati montane.La cel pe care am actionat noi se incepea cu urcusul pe o scara,apoi se merge pe o barna miscatoare,ajungi la un podet unde iti dai drumul pe tiroliana pana la urmatorul podet la capatul celalalt,de unde cobori in rapel,pe coarda...da,da,stiu pentru cei mai multi e un limbaj necunoscut,pentru pasionati insa e un fleac.Si totusi senzatia pe care o ai cand ajungi sus si iti iei zborul e un amestec de usoara teama cu incantare.Cu aceste simtaminte,imi imaginez ca si la Straja este cel putin la fel de incitant.

          Iata copiii mei,la primul lor contact cu adrenalina aici...si intotdeauna cu echipament,desigur.

                   
                                                       si eu....

                  Daca vreti sa va petreceti un sejur la Straja,in afara de gazdele primitoare si peisaj,Parcul de Aventura va sta la dispozitie cu preturi si pentru cei mici si pentru cei mari,dar si cu reduceri daca veniti in gasca....deci perfecta si pentru un team-building.Atentie,un exercitiu pe un panou de catarat nu e totuna cu o astfel de actiune,e si ma si....dar merita.Eu am ramas cu gandul acolo,la inaltime.

Acest articol a fost scris pentru Superblog 2014.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...