duminică, 20 mai 2012

Flori...

...asa se numeste o carte cumparata din librarie ,acum cativa ani pentru fetita mea...Cartea face parte din colectia Enciclopedii,de la carti pentru copii,Editura Aquila si eu am cumparat-o cu reducere 20%,si am descoperit pe site-ul editurii aceeasi reducere si-n ziua de azi...Cine vrea sa o vada aici sau la librarii...
Mie mi-a placut din prima pentru ca este foarte frumoasa,are coperti cartonate,foi lucioase si colorate,are pret bunicel si iti da si cateva idei de activitati...recunosc ca nu le-am pus pe toate in aplicare pentru ca nu prea am lasat copiii sa aiba acces tot timpul la ea,ca nu mai era intreaga...
Sa v-o prezint....eu n-am dezlipit sticker-ul de reduucere nici acum...
 Cuprinsul...
 Incepe cu o istorie a florilor...,continua cu descrierea lor si componente...
 Ne invata cum sa le ingrjim,cum sa le inmultim
 Diverse activitati...


 Si ultimul capitol...
Cu aceasta carte ma inscriu si inchei colectia de carti pentru copii pe blogul lui Little Lucky

8 comentarii:

  1. chiar ca ai incheiat-o.:))
    n-a mai introdus nimeni link dupa tine.
    ma bucur ca ni te-ai alaturat.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,pai am tot zis ca o pun,ieri n-aveam loc de sot la pc,de aceea am pus-o asa tarziu...Voi cum vedeti pozele?ca la mine s evad culcate si nu stiu de ce.....am incercat sa le pun din nou si tot culcate le incarca...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu vad pozele in picioare. adica trebuie sa inclin capul ca sa pot vedea mai bine ce este in poza.

      Ștergere
    2. ai o adresa de mail unde poti fi contactata?

      [poate te gandesti sa scoti verificare cuvinte, e foarte enervanta]

      Ștergere
    3. Am adresa de mail,dar verificare cuvinte...la ce te referi?
      gianinaprjn@yahoo.com

      Ștergere
    4. cand vrea cineva sa comenteze la tine, ii apare verificare cuvinte [un ecran cu niste litere care trebuie introduse intr-o casuta]. o poti dezactiva de la setari comentarii.

      Ștergere
    5. Gata!Nici n-am stiut ca am asa ceva,ca mie nu-mi arata...in schimb si eu gasesc la majoritatea blogurilor...mai sunt cele pe pagini separate,acelea ma enerveaza pe mine...

      Ștergere
    6. da, pai eu pe unde ajung, le spun tuturor.;))
      am trimis mail.

      Ștergere

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...